Yozgat Bozok Üniversitesi Kurum İdari Kurulu (KİK) toplantısı, Bozok Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof.Dr Kadir ÖZKÖSE başkanlığında,Kurul Başkan Vekili Yetkili Sendika Temsilcisi Eğitim Bir-Sen Yozgat Şube Başkan Yardımcısı Selçuk DOĞANDEMİR,Eğitim Bir-Sen Bozok Üniversitesi Baştemsilcisi Hüsnü Yılmaz ve Kurum adına kurul üyeleri Personel Daire Başkan Vekili Erdal KURHAN,Personel Şube Müdürü Harun KARAKÖSE,Mühendislik Mimarlık Fakülte Sekreteri Osman ÖZER,Salık Hizmetleri MYO Sekreteri Ali ÇAĞALOĞLU,Rapörtör Hacı Hasan ORTAÇ 'ın katılımıyla gerçekleştirildi.
Kurulun gündemine taşıyarak, KİK Ekim 2016 Çalışma Raporu’nda yer almasını istediğimiz konular şunlar:
4688 sayılı kamu görevlileri sendikalar kanunu 22.maddesi hükmü çerçevesinde Bozok Üniversitesinde üye çoğunluğuna sahip Eğitim Bir Sen Yozgat İl Başkanlığı olarak 25.10.2016 tarihinde yapılacak olan Kurum İdari Kurul’da görüşülmesi planlanan konular;
1-‘’Yükseköğretim Üst Kuruluşları İle Yükseköğretim Kurumları Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği” nin 5. maddesi gereğince memur ve bilgisayar işletmeni kadroları aynı idari hizmetler gurubunda yer aldığından memur kadrosunda görev yapan personelden bilgisayar işletmeni sertifikasına sahip olanların sınavsız olarak bilgisayar işletmeni kadrosuna atanmalarının sağlanması,
2-Üniversitenizde görev yapan idari personele en kısa zamanda Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği sınavının yapılması ve kadro sayısının yüksek tutulması,
3-Üniversiteniz bünyesinde bulunan ve 657 sayılı Kanun’un 68/B maddesi gereğince atanabilecek kadrolara, Personel motivasyonunun artması, aidiyet duygusunun zedelenmemesi için önceliğin kurum içerisinde bu kadrolara atanabilecek ehliyet ve liyakat sahibi kişilerin değerlendirilmesi,
4-Kurumunuzdan başka bir kuruma naklen atanma talebinde bulunan personelin taleplerinin karşılanması noktasında, hem ihtiyaç duyulan personel sıkıntısının yaşanmaması hem de naklen gitmek isteyen personelin mağdur edilmemesi için Üniversiteniz tarafından naklen atamayla ilgili yönerge hazırlanması, Yönergede naklen atamalarla ilgili bazı kriterlerin belirlenmesi, (hizmet yılı puanı gibi)
5-Doktorasını tamamlamış araştırma görevlisi kadrosunda görev yapan personelin yardımcı doçent kadro taleplerinin karşılanması,
6-Kongre ve sempozyumlarda görev almak isteyen akademik personelin taleplerinin karşılanması için maddi ve idari kolaylık sağlanması,
7-Kişisel gelişim ve Kurumsal kimliğin pozitif noktada maksimize edilmesi amacıyla, kurum içi veya kurum dışı eğitimlerin planlanması, teşvik edilmesi ve bu eğitimlere pratikte faydalanılabilecek pozisyonlarda çalışanların katılımının sağlanması,
8-Gerek ÖSYM gerekse Açıköğretim sınavlarındaki görevlendirmelerde unvan ayrımı yapılmaksızın bütün personele eşit olarak dağıtımın dağıtılması,
9-İşyeri Sendika Temsilciliği için oda tahsis edilmesi, ayrıca Fakülteler, Yüksekokullar başta olmak üzere hedef kitlemizin bulunduğu Üniversiteye ait tüm binalarda duyuru panosu tahsis edilmesi,
10-Üniversiteniz İdari Birimler Binasında görev yapan idari personelin odalarında bulunan çalışma koltukları başta olmak üzere, İş Sağlığı ve Güvenliği kapsamında “ergonomi”ye uygun olmayan idari ve akademik personellerin çalışma koltuklarının değiştirilmesi,
11-Üniversitenizde görev yapan personelin çalışma odalarının temizliğine önem verilmesi, bunun için odaların idarenin belirleyeceği periyotlarda süpürülmesi paspaslanması, çalışma masalarının temizlenmesi, pencereler ve dolapların silinmesi, bu işlemler yapılırken her hangi bir unvana bakılmaksızın tüm personele aynı hizmetin sağlanması,
12-Üniversite personelinin işyerine geliş gidişlerinde kullanılan servis araçlarının zaman zaman talebi karşılamadığı ve personelin ayakta yolculuk yaptığı gözlenmiştir. Yolcu güvenliği ve trafik kuralları gereğince bu sorunun giderilmesi,
13-Kamu Kurum İdari Kurulu Toplantı Tutanağının Üniversiteniz İlan Panosunda ya da web sitesinde yayınlanması.